Doprava

- Objednaný tovar doručíme až k Vám našou dopravou alebo prepravnou službou vrámci Slovenskej republiky, v závislosti od množstva a charakteru tovaru. Odporúčame v objednávacom formulári uviesť aj číslo kontaktného telefónu.

Zásielky budú odosielané prepravnou spoločnosťou GLS. Objednaný tovar je doručovaný výhradne na územie Slovenskej republiky.

Poplatky za prepravu tovaru

- Osobný odber v sídle spoločnosti: 1,00€ s DPH

- Preprava spoločnosťou GLS  :

balík s hmotnosťou 0-20kg

4,90€ s DPH

balík s hmotnosťou 20-40kg

6,90€ s DPH

balík s hmotnosťou 40-100kg

9,90€ s DPH

balík s hmotnosťou 100-150kg

19,90€ s DPH

balík s hmotnosťou nad 150kg

29,90€ s DPH

- Doprava firmy GINKA, s.r.o. pri nákupe nad 1500 € bez DPH do 200km od Košíc - zadarmo

- Príplatok za expresné doručenie je 2€ (pri objednávkach prijatých v pracovný deň do 10:00, je objednávka doručená nasledujúci pracovný deň do 17:00).

 

Kedy bude zásielka doručená (pripravená k vyzdvihnutiu)?

Zásielky budú expedované v priebehu 2-3 pracovných dní od objednania tovaru. Záleží od zvolenej prepravnej služby. V prípade osobného odberu môžete po obdržaní SMS správy alebo e-mailu s potvrdením, že je Vaša objednávka pripravená k vyzdvihnutiu tovar prevziať v našej kamennej predajni na adrese: GINKA s.r.o., Južná trieda 82, 04017 Košice. (vo výnimočných prípadoch sa môže doba dodania predĺžiť. v takom prípade Vás budeme o vzniknutej situácii včas informovať.)

Nedoručenie alebo neskoršie doručenie zásielky z dôvodu jej viditeľného poškodenia

- Aby sme zákazníkom doručovali iba bezchybný tovar, prechádza tovar pred naložením kontrolou. Pri zistení poškodenia nie je tento tovar naložený, ale vymenený za iný, nepoškodený kus. Rovnako nedoručíme tovar, ktorý sa poškodil pri preprave. Takýto tovar automaticky vraciame, a namiesto neho posielame nový nepoškodený tovar. V tomto prípade to môže mať za následok oneskorenie dodania tovaru.

Nedoručenie zásielky z dôvodu straty u prepravcu

- Stáva sa to naozaj iba vo výnimočných prípadoch. Ak však k takejto situácii dôjde, odošleme Vám nový tovar a s dopravcom zahájime reklamačné konanie.

Prijatý tovar je poškodený

- Pri preberaní tovaru od prepravcu si, prosím, dôkladne skontrolujte dodaný tovar.

- Zásielku, ktorá javí znaky poškodenia, nepreberajte. Obzvlášť ak sa jedná o krehký či sklenený tovar.

- Ak ste si poškodenie všimli až po prevzatí tovaru, alebo ak je tovar poškodený napriek tomu, že bol obal neporušený, treba čo najskôr (ideálne do 48 hodín od prevzatia výrobku) informovať prepravcu alebo našu spoločnosť.

Tovar bol dodaný nekompletný alebo neodpovedá objednanému typu

Prosíme, napíšte nám podrobnosti na eshop@ginka.sk a my vám následne poradíme ako ďalej postupovať.