Doprava

- Objednaný tovar doručíme až k Vám našou dopravou, alebo prepravnou službou, v závislosti od množstva a charakteru tovaru. Odporúčame v objednávacom formulári uviesť aj číslo kontaktného telefónu.

Poplatky za prepravu tovaru

- Preprava spoločnosťou DHL do 50 kg - 4.40€ sDPH*

- Preprava Slovenskou poštou do 10 kg - 4.80€ sDPH

- Osobný odber v sídle spoločnosti - zadarmo

- Doprava firmy GINKA, s.r.o. pri objednávke nad 1500€ bezDPH do 200km od Košíc - zadarmo

* Pri hmotnosti objednávky od 50 kg do 1.000 kg sa účtuje  0,5 Eur s DPH za každý kg.

Kedy bude zásielka doručená?

- Zásielky sú doručované v priebehu 1-3 pracovných dní od expedície tovaru. Záleží od zvolenej prepravnej služby. V prípade osobného odberu tovar môžete prevziať v našej kamennej predajni na adrese: GINKA s.r.o., Južná trieda 82, 04017 Košice. (vo výnimočných prípadoch sa môže doba dodania predĺžiť na 14 pracovných dní. v takom prípade Vás budeme o vzniknutej situácii včas informovať.)

Nedoručenie alebo neskoršie doručenie zásielky z dôvodu jej viditeľného poškodenia

- Aby sme zákazníkom doručovali iba bezchybný tovar, prechádza tovar pred naložením kontrolou. Pri zistení poškodenia nie je tento tovar naložený, ale vymenený za iný, nepoškodený kus. Rovnako nedoručíme tovar, ktorý sa poškodil pri preprave. Takýto tovar automaticky vraciame, a namiesto neho posielame nový nepoškodený tovar. V tomto prípade to môže mať za následok oneskorenie dodania tovaru.

Nedoručenie zásielky z dôvodu straty u prepravcu

- Stáva sa to naozej iba vo výnimočných prípadoch. Ak však k tejto situácii dôjde, odošleme Vám nový tovar a s dopravcom zahájime reklamačné konanie.

Prijatý tovar je poškodený

- Pri preberaní tovaru od prepravcu si, prosím, dôkladne skontrolujte dodaný tovar.

- Zásielku, ktorá javí znaky poškodenia, nepreberajte. Obzvlášť ak sa jedná o krehký či sklenený tovar.

- Ak ste si poškodenie všimli až následne, alebo ak je tovar poškodený napriek tomu, že je obal neporušený, treba čo najskôr (ideálne do 48 hodín od prevzatia výrobku) informovať prepravcu alebo našu spoločnosť.

Tovar bol dodaný nekompletný alebo neodpovedá objednanému typu

Prosíme, napíšte nám podrobnosti na eshop@ginka.sk a my vám následne poradíme ako ďalej postupovať.